Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
POSTANOWIENIA:
- Poniższy tekst stanowi regulamin sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.jubiler.sklep.pl
Operatorem sklepu jest firma JUBILER ZŁOTNIK MARIUSZ HENSCHKE
Regulamin ten obowiązuje Sprzedawcę oraz Klientów korzystających z usług sklepu internetowego.
2.Firma Jubiler Złotnik Mariusz Henschke ma wyłączne prawo do prowadzenia sklepu internetowego i dalej będzie zwanym Sprzedawcą.
- Sprzedawca oświadcza, iż wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są nowe i legalnie wprowadzone do obiegu.
INFORMACJE O SPRZEDAWCY:
Jubiler Złotnik Mariusz Henschke
Chojnice 89-600 ,ul.Gimnazjalna 3
tel. kontaktowe: +48 52 397 27 83, +48 94 372 13 95
Email:amator.mh@gmail.com
NIP: 555-000-90-32
DEFINICJE:
Regulamin – niniejszy Regulamin informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach dwóch stron umowy sprzedaży.
Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.jubiler.sklep.pl
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem w/w Sklepu.
Sprzedawca -Jubiler Złotnik Mariusz Henschke, Chojnice 89-600,ul.Gimnazjalna 3
Klient – osoba fizyczna (klient detaliczny), osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (klient hurtowy) nabywająca Produkty za pośrednictwem Sklepu.
Konsument – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgłoszonej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Kupujący – Klient, Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta.
Zamówienie – złożona przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu oferta zawarcia umowy sprzedaży.
Formularz zamówienia – elektroniczna usługa, formularz na nośniku elektronicznym dostępny w Sklepie internetowym, umożliwiający złożenife i realizację Zamówienia, między innymi za pomocą dodawania Produktów do elektronicznego koszyka oraz określający warunki umowy sprzedaży, w tym sposób dostawy i płatności.
Produkt – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem Sklepu.
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93).
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204).
REJESTRACJA:
- Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna i bezpłatna.
- W celu dokonania rejestracji w Sklepie Kupujący powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, podając w nim swoje prawdziwe dane.
- Kupujący w celu pomyślnego przejścia procesu rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane:
- a) w przypadku Klienta detalicznego: Imię i nazwisko, telefon kontaktowy, Email, Adres,
- Po wypełnieniu przez Kupującego formularza rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone konto.
- W przypadku gdy dane Kupującego, wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, Kupujący proszony jest do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIENIA:
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów oferowanych w swoim Sklepie za pośrednictwem internetu.
- Sklep przyjmuje Zamówienia 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Kupujący ma możliwość złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu, bez uprzedniej rejestracji albo po utworzeniu własnego konta.
JAKOŚĆ PRODUKTÓW:
1.Dokonując zakupu, należy zapoznać się z opisem Produktu:
- a) Każdy z produktów może różnić się od innych egzemplarzy tego samego modelu.
Dotyczy to również poszczególnych elementów produktu ( kamieni szlachetnych, kształtu i rodzaju zapięć ) oraz wymiarów tych produktów.
- b) Prezentowane zdjęcia produktów mają charakter poglądowy i nie oddają rzeczywistej wielkości Produktu.
- c) Różnice w wyglądzie Produktów wynikają z różnych przyczyn, np.rodzaj oświetlenia podczas robienie zdjeć, rodzaj i parametry sprzętu komputerowego, (różnice te, nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego Produktu.
- Nasze wyroby posiadają cechy probiercze obowiązujące dla złota i srebra na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zatwierdzone przez Główny Urząd Miar.
ZMIANY i REALIZACJA ZAMÓWIENIA:
- Sprzedawca ma możliwość odstąpienia od Zamówienia w przypadku niedostępności Produktów, lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta, o czym niezwłocznie powiadomi Klienta oraz zwróci Klientowi wszystko, co Klient świadczył na rzecz Sprzedawcy.
- Klient może wprowadzić zmiany w Zamówieniu lub anulować Zamówienie wysyłając powiadomienie pocztą elektroniczną na adres: amator.mh@gmail.com lub dzwoniąc pod numer +48 52 397 27 83, +48 94 372 13 95 do chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia.
- Strony zgodnie wyłączają możliwość zmiany lub cofnięcia Zamówienia przez Klienta w przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie lub oznaczonych „na zamówienie” w serwisie, a także gdy produkt został już wysłany do Klienta.
CENY:
- Wszystkie ceny detaliczne podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Kupującego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.
- Do każdego zrealizowanego Zamówienia Sprzedawca dołącza paragon, bądź na wyraźne życzenie Kupującego wystawia Fakturę VAT, po uprzednim podaniu wszystkich potrzebnych informacji do jej wystawieni
TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
- Zamówiony Produkt wysyłany jest we wskazanym terminie w sposób wybrany podczas składania Zamówienia. Termin realizacji jest wyszczególniony przy każdym Produkcie z osobna. Kupujący po złożeniu Zamówienia informowany jest o terminie realizacji przesyłki. Firma kurierska doręcza przesyłkę w godzinach od 9 do 18. Jeżeli Kurier nie zastanie Kupującego pod wskazanym w zamówieniu adresem pozostawi awizo. W niektórych przypadkach po nieudanej próbie doręczenia paczki, zostanie ona przekazana do najbliższego dla Kupującego, punktu odbioru paczek wybranego kuriera.
- Koszty przesyłki są różne w zależności od wybranego Produktu i jego wartości. Szczegółowe koszty widnieją po dodaniu Produktów do koszyka i wybraniu sposobu płatności.
- W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację Zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej Sklepu, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o nich Kupującego podając jednocześnie przewidywany czas realizacji Zamówienia. W takim przypadku Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży.
- Przesyłki krajowe dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej, powinny dotrzeć następnego dnia roboczego po dniu ich nadania.
- Maksymalny czas potrzebny na skompletowanie zamówienia i przygotowanie go do wysyłki wynosi 3 dni robocze.
- Za granicę nie wysyłamy
DOKONYWANIE PŁATNOŚCI:
- Sklep akceptuje trzy formy płatności:
- płatność przy odbiorze – zapłata gotówka kurierowi
- karta bankowa / e-przelew – zapłata realizowana przez PayU, w czasie rzeczywistym – Zamówienie jest realizowane po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek Sklepu.
- przekaz/przelew – na rachunek Sklepu: 84 1160 2202 0000 0000 6488 3950 Bank Millennium swift: , w tytule przelewu należy podać numer Zamówienia lub symbol zamówionego Produktu – Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek Sklepu.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
- Zgodnie z art. 27. Ustawy o prawach konsumenta, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze stosownego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego pocztą elektroniczną). Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
- Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany (oznaczonych w serwisie „na zamówienie”), wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta lub służący zaspokojeniu jego indywidualizowanych potrzeb (Produkty na których został wykonany grawer, zmieniony rozmiar lub dokonana została inna zmiana na życzenie ( ingerencja w produkt ) również są bez możliwości zwrotu.
4.Zwracany w powyższym trybie Produkt powinien być odesłany w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, metką oraz certyfikatem, jeśli takie zostały dołączone do Zamówienia.
- Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem ani nie odbiera paczek z paczkomatów.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, zwróci wszystkie dokonane przez niego płatności, z tym zastrzeżeniem, że:
- a) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami,
- b) w przypadku wybrania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta sposobu dostarczenia Produktu innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów,
- c) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności,
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem, lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, koszty związane ze zwrotem Produktu ponosi Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta.
- Powyższe wskazanie nie wyłącza odpowiedzialności Sprzedawcy określonych w dziale Reklamacje.
REKLAMACJE:
- W przypadku umowy sprzedaży zawieranej z Konsumentem lub z Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową w chwili jego dostarczenia Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta i ujawnienia go w ciągu roku od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z umową.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.
- Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową, wartość Produktu zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.
- Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie, lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta Produkt na swój koszt.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy w przypadkach wskazanych w art. 43e ustawie o prawach konsumenta, przy czym obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z umową pozostaje do wartości Produktu zgodnego z umową.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z umową jest nieistotny.
- W razie skutecznego odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, Sprzedawca zwraca cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z umową dostarcza Produkt na adres Sprzedawcy wraz z dowodem jego zakupu (np. potwierdzenie zapłaty, paragon fiskalny, faktura VAT). Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta posiada metkę lub certyfikat w związku z zakupem Produktu może je dostarczyć, nie jest to jednak konieczne do rozpatrzenia reklamacji. Sprzedawca wskazuje, że celem ułatwienia procesu reklamacyjnego należy dołączyć opis niezgodności Produktu z umową. W tym celu można skorzystać z wzoru znajdującego się na stronie www.jubiler.sklep.pl ,pobierz formularz reklamacyjny.
- Reklamacje rozpatrywane są bezpłatnie.
- Produkty zakupione w Sklepie można reklamować również w jednym z salonów jubilerskich Sprzedawcy.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Jeśli zostanie stwierdzone, że brak jest podstaw do uznania reklamacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, ponieważ Produkt jest zgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zostanie poinformowany o ewentualnych kosztach naprawy i wysyłki oraz terminie realizacji naprawy Produktu. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może również odmówić naprawy i zażądać odesłania z powrotem do niego Produktu.
- W przypadku umów zawieranych z Klientami niebędącymi jednocześnie Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
GWARANCJA:
- Udzielamy 12 miesięcznej gwarancji na biżuterię zakupioną w naszych salonach jak i Sklepie.
- Gwarancji udzielamy na wszelkie wady produkcyjne.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, naturalnego zużycia ( ścierania się metalu oraz rodu, zarysowania, wgniecenia, uszczerbania, rozerwania, odkształcenia ) oraz wady powstałe na wskutek nieprawidłowego użytkowania, jednak w każdej chwili mogą Państwo odpłatnie naprawić i odnowić biżuterię zakupioną u nas.
- W biżuterii złotej wszystkie kamienie są oprawiane a nie klejone. Gwarancja nie obejmuje ubytków w kamieniach w wyniku naturalnego zużycia ( ścieranie się łapek, kornów, zniekształcenia w wyniku czego kamień wypadł lub ukruszył się ).
- Zapewniamy w terminie 14 dni od daty zakupu bezpłatne dopasowanie pierścionka lub obrączki, jeżeli dany wzór pozwala na zmianę rozmiaru. Bezpłatnie dopasowujemy tylko jeden raz – kolejne są odpłatnie, przy sprzedaży wysyłkowej koszty wysyłki pokrywa Kupujący. W większości obrączek z kamieniami nie ma technicznych możliwości zmiany rozmiaru, w nie których wzorach jest to możliwe ale tylko odpłatnie ze względu na skomplikowany proces.
- Warunkiem naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie kompletnej biżuterii, wraz z dowodem zakupu – może to być metka lub paragon.
- Ingerencja zewnętrzna np. naprawy, zmniejszenie lub powiększenie na własną rękę lub u innych jubilerów powoduje utratę gwarancji.
- Biżuteria jest wyrobem delikatnym,nie należy spać w biżuterii, przechowywać z dala od lekarstw i rtęci, nie moczyć w detergentach,nie kąpać się w biżuterii.
- Sprzedający w terminie 14 dni od zgłoszenia rozstrzygnie o zasadności reklamacji.
SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW,(BEZSĄDOWE):
- Sprzedawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostępu do procedur – Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w razie nie uznania reklamacji przez Sprzedawcę. Jednocześnie Sprzedawca wyjaśnia, że skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter nieprzymuszony (dobrowolny).
- Sprzedawca zastrzega, że poniższe zapisy Regulaminu mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i nie stanowią odgórnej zgody na udział w takim postępowaniach.Decyzję o udziale przez Sprzedawcę w procedurze pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, Sprzedawca podejmuje indywidualnie w stosunku do konkretnego Konsumenta. Zgodę lub jej brak,Sprzedawca wyraża w piśmie stanowiącym odpowiedź na reklamację Konsumenta.
- Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady procedur dostępne są pod adresami internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, oraz na stronach internetowych rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
- b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.
- c) Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) w celu uzyskania bezpłatnej pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.
USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:
- Sprzedawca świadczy następujące usługi elektroniczne:
- a) założenie konta w Sklepie
- b) możliwość złożenia zamówienia poprzez Formularz zamówienia.
- W celu prawidłowego korzystania należy:
- a) połączączyć się z internetem,
- b) zainstalowanić przeglądarkę internetową: Chrome, -Safari lubInternet Explorer,Firefox,Opera,
- c) włączyć obsługę cookies,
- d) wpisać adres poczty elektronicznej.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane działanie Sklepu. W przypadku, gdy usługi świadczone drogą elektroniczną nie działają prawidłowo, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w formie elektronicznej na adres e-mail:
amator.mh@gmail.com
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę.
- Zabronione jest udostępnianie treści, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszać dobra osobiste osób trzecich, czy Sprzedawcy, czy też naruszać jakiekolwiek inne prawa osób trzecich.
- Klient może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym bezterminową usługę o świadczenie usługi elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej
- Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej w sytuacji gdy cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu, Klient narusza Regulamin, a w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, z 7- dniowym terminem wypowiedzenia.
PRAWA AUTORSKIE:
- Wszystkie zdjęcia oraz teksty zamieszczone w serwisie www.jubiler.sklep.pl są własnością firmy Jubiler Złotnik Mariusz Henschke, administrującej sklepem internetowym www.jubiler.sklep.pl .
- Kopiowanie zdjęć i treści oraz wszelkich innych informacji zamieszczonych na stronie www.jubiler.sklep.pl jest zabronione.
- Zabrania się podmiotom gospodarczym z zewnątrz pobierania i wykorzystywania treści zamieszczonej w serwisie www.jubiler.sklep.pl do celów marketingowych i handlowych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy Kodeks cywilny.
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z kodeksem postępowania cywilnego. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami – spor będą rozpatrywane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu, w szczególności na skutek zmiany przepisów prawa. Jeżeli Kupujący nie zgadza się na wprowadzenie zmian w Regulaminie, może usunąć swoje konto.
- Regulamin obowiązuje od 2024-11.20.